poniedziałek, 12 listopada 2012

Słuchawki

Witajcie kochani!
Dzisiaj post o... słuchawkach. Jest to rzecz, której używa każdy z nas,połączmy je do laptopów, komórek, MP3 i wielu innych. Kidy postanawiamy kupić sobie słuchawki mamy do wyboru masę rodzaji i wzorów. Chciałabym pokazać wam te, które najbardziej mi się podobają. Zaczynamy.
.                                                               
 
Które słuchawki podobają wam się najbardziej? Które byście sobie kupili? Piszcie co onich myślicie.
 
Dziękuję bardzo za 10 komentarzy pod ostatnim postem, jesteście naprawdę kochani^.^
Zapraszam na bloga mojej przyjaciółki >>> LINK
 
Na dzisiaj to koniec.
Buziaki
Whenever
 

9 komentarzy:

  1. BOSKIE *.* te usmieszki <3 ja takie chce ! ;c

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/ zapraszam ;)
    +obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę to duże!! :D
    zapraszam :
    http://my--crazy--stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award. Więcej info znajdziesz na moim blogu:
    http://we-and-other-things.blogspot.com/
    Ps. Fajne słuchawki. Ja mam te z uśmiechem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te słuchawki !
    przede wszystkich te pierwsze ;d

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym wszystkie wzięła ^^ Ale tak najbardziej to te pierwsze ;)
    Chciałam też powiadomić o nowym rozdziale na iluminos. Serdecznie zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam 2 pary sluchawek jedne zwykle a drugie mam z skullcandy sa naprawde fajne i je lubie :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze