wtorek, 20 listopada 2012

Organizacja

Witajcie kochani!
Dzisiaj mam parę ważnych spraw do omówienia.
Numer jeden na liście rzeczy które umieszcze w dzisiejszym poście to...
Życzenia dla M. ♥, która kończy dzisiaj 14 lat!

M. w dniu twoich czternastych urodzin życzę Ci żebyś spełniła wszystkie swoje marzenia, żebyś była zawsze wesoła, by w twoim życiu było jak najmniej smutku i tych złych chwil. Życzę Ci abyś poradziła sobie z każdym problemem jaki stanie na twojej drodze, abyś nie przejmowała się drobnymi porażkami i ciągle pracowała na wielkie zwycięstwa.  

 
Druga sprawa to moje wyzwanie. Dzisiaj postanowiłam, że przez najbliższy tydzień nie będę korzystać z internetu. Sytacja ta ma wiele pozytywów: nauczę się na sprawdziany, których ostatno jest mnóstwo, skupie się na pisaniu i za tydzień powrócę do was z nowym zapałem. M. i ja postanowiłyśmy, że damy sobie tydzień is prawdzimy czy wytrzymamy. Chcemy sobie udowodnić, że bez tego wszystkiego co pochłania nam tyle czasu da się żyć. Jestem pewna, że nam się uda, ale i tak trzymajcie za nas kciuki^.^Tak więc kochani widzimy się za tydzień^.^

Buziaki
Whenever

21 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za życzenia ..:3
    do jutra mój celibacie..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. do zobaczenia moja kochana zakupocholiczko♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAŁ... Trzymam za was kciuki^^. chciałam cię powiadomić, że na iluminos ukazał się 5 rozdział. Zapraszam, ale zapewne zajrzysz dopiero za (Lexin liczy o.O...) jakieś 4 dni :(
    pozdrawiam
    Lexin

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam nowy rozdział . ^.^
    http://takietamopowiadankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki : ) Zapraszam do mnie blueberryna102.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tydzień już dawno minął, pora wracać! ;)

    + dodałam do obserwowanych ;)
    psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hei .
    Chodzi o to, że kiedyś czytałaś mojego bloga,
    i prosiłaś, żebym cię informowała o nowych wpisach
    więc chciałam cię poinformować, że właśnie dodałam
    nowy rozdział. :
    http://takietamopowiadankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś nominowana do liebster blog award, info na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego bloga !
    behappyandsmile3.blogspot.com
    Dopiero zaczynam , ale mam nadzieję , że wam się spodoba ; d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ^^
    Zapraszam do mnie adast.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog zapraszam też do mnie dopiero zaczynam ale proszę o komentowanie i rady co do blogowania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wyżej to ja zapomnialam napisac strony mojego bloga xDD http://therozmarzona.blog.pl

      Usuń
  13. wszzystkiego najlepszego, M. !!!!!! spełnienia marzeń :) a cd. netu-na pewno wam sie uda xD
    Zapraszam! Follow4follow? Ja się już u Ciebie dodałam, liczę na to samo! :D marja-maarja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. Obserwuję liczę na rewanż.
    Zapraszam:
    pies-to-najlepszy-przyjaciel.blogspot.com
    blogkociaki.blogspot.com
    szalona-blondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog . Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://juliaajully.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wracaj na tego bloga raz dwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny blog. Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych ;)
    http://jednolife.blogspot.com/2013/07/ty-suko-warkna-po-czym-uderzy-mnie-w.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na mojego bloga:
    http://adagolkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny i bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie zachęcam do obserwacji :)
    darkrainbow083.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze