poniedziałek, 5 listopada 2012

Prezenty?!

HEJ!

Ostatnio zaczęły mnie interesować pomysły na prezenty urodzinowe ( w związku ze zbliżającymi się urodzinami mojej przyjaciółki Moniki)  i znalazłam sporo pomysłów na urodzinowy podarunek. Chciałam wam zademonstrować kilka z nich, te które mi się najbardziej spodobały.
1)      Koszulka z logo ulubionego zespołu.
2)      Zestaw siedmiu ręcznie robionych bransoletek (na każdy dzień tygodnia)
3)      Książka, o tematyce zależnej od osoby (np. fance romansów nie kupimy powieści fantasy)
4)      Kubek z mądrością życiową
5)      Figurka np. Aniołek czy słonik
6)      Piosenkarz z tektury w skali 1:1 (takim prezentem została obdarowana pewna blogerka,  jednak nie napisała skąd jej koleżanki wzięły to cudo)
7)      Album ze zdjęciami od kiedy się poznaliście do dziś
8)      Obrazek malowany na szkle
9)      Torebka
10) Fajne słuchawki

 
Wybrałam tylko kilka i wiem, że nie każdy znajdzie tu coś dla swojej kumpeli, ale w końcu wszystkie jesteśmy inne. Wybrałam już prezent dla M. ale oczywiście jego nie ma na tej liście, bo ona zapewne to przeczyta. Jak tylko jej wręczę ten prezent to zamieszczę jego zdjęcie na blogu.

A jak już mowa o mojej kochanej przyjaciółce to zapraszam na jej >>bloga<< na którym opisuje naszą rzeczywistość. Można tam znaleźć naprawdę dużo ciekawych rzeczy więc jednym słowem polecam!

 
Na dzisiaj to już w zasadzie wszystkoJ
Jutro pewnie wstawie coś do poczytania, a na razie trzymacie się.
Buziaki
Whenever

7 komentarzy:

  1. Patrycja zobaczysz jutro w szkole :P
    Będą mekki buhaha
    Dlaczego nie wypisałaś tego pomysłu? A może napisałaś i wprowadziłaś mnie w błąd pisząc że go nie na pisałaś haha moja główka pracuje
    pogadamy jutro
    ^.^
    szykuj się na technice -- będzie ...;)
    a zresztą zobaczysz :P
    Monika :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem gotowa Monisiu!!!
      Siłą tego ze mnie nie wyciągdniesz!

      Usuń
  2. Ja idę w sobotę na urodziny , i wybór prezentu jest trudny ;]
    Zapraszam do mnie , a nie pożałujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zwykle koleżanką kupuję jakąś biżuterie a kolegą 0,7 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, powiem ci że najbardziej spodobało mi się 7 :) dobre pomysły ogółem i świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki na każdy dzień tygodnia? Świetnie! Mam już pomysł na prezent :D

    Pozdrawiam!!
    niewidzialnym-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły... ;)) Na pewno muszę z tego skorzystać! Zawsze mam jakiś problem z kupowaniem prezentów pff dobrze, że sobie tak szybko poradziłaś ja to bym biegała od sklepu do sklepu dzień przed urodzinami, żeby znaleźć coś ładnego ; pp

    ~kat

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze