piątek, 26 października 2012

Today is Friday!



Dzisiaj jest piętek! Dziś nie dodaje kolejnej części… Przetrzymam was do jutra. Ale nie zostawię was na lodzie. Ten post będzie dotyczył… Miejsc do których chcę pojechać! Są to wyjątkowe miasta, które chciałabym zobaczyć. Więc zaczynam.
Miejsce pierwsze na mojej liście zajmuje LONDYN!



Drugie miejsce należy się miastu miłości – PARYŻ!




Trzecie miejsce przypadło w udziale wiecznemu miastu – RZYM!













Czwarta jest słoneczna BARCELONA!













Piąte miejsce wywalczył NOWY JORK!  
 
To wszytko co mam do powiedzenia na temat moich marzeń podróżniczych.
 
Co do historii, którą czytacie na tym blogu to chcę zaznaczyć, że główne postacie (Maja i Kaja) są inspirowane mną i moją przyjaciółką. Chodzim mi oczywiście o charaktery i wygląd. Jeśli zatem chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o nas zapraszam na bloga mojej kumpeli
 
Na dzisiaj kończę:)
Do zobaczenia jutro
Kacham was
Whenever

6 komentarzy:

  1. świetne fotki ;p
    ciekawy blog ;d
    pozdro ;>

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rzymie jest pięknie ! ;) Warto pojechać.. ;P Zapraszam do mnie ;) http://domi816.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki. Ja to bym cały świat zwiedziła gdybym mogła ^^ U mnie nowy rozdział. Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym chciała pojechać do Londynu ale przeszkodę stanowi język którego nie umiem. ; / Znaczy nie za bardzo.

    Pozdrawiam Mila z - fable--or-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn i Nowy Jork ohh tak też bym chciała ;) Świetne tło, bardzo podoba mi się wygląd bloga, obserwuję i liczę na to samo : http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hei . Fajnie tu .
    Bo byłaś u mnie na blogu . i czytałaś pierwsze opowiadanie . i jest Rodział II .
    Zapraszam . może ci się spodoba . : >
    http://takietamopowiadankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze